Thursday, 24 April 2014

ALFALFA TONIC R95

Formula Khusus Untuk Menambahkan Berat Badan.

ALFALFA TONIC merupakan formula khusus bagi menambahkan berat badan bagi mereka yang kurus. Alfalfa Tonic ini dapat membaiki sistem penghadaman dan membuang toksid dalam badan serta meningkatkan penyerapan zat zat makanan. Formula yang sudah terbukti berkesan bagi mereka yang kekurangan berat .

Ada yang kurus tetapi ingin ubat kurus dan ada juga yang kurus inginkan ubat gemuk agar nampak berisi . Terlalu kurus pun, pelbagai penyakit juga mula menjadi peneman. Pelbagai penyakit yang dihadapi sekiranya terlalu kurus seperti Aneamia ( kurang darah dalam bahasa mudahnya ) . Bila penyakit ini terjadi seseorang akan berasa pening - pening , tidak ada selera makan dan lain lain.

Alfalfa Tonic R95 akan membantu menambahkan kuantiti darah dengan secara semulajadi serta Alfalfa Tonic ini berupaya membantu memulih tenaga kepada pesakit yang baru sembuh dari penyakit yang dihadapi dalam jangkamasa yang lama seperti baru balik daripada koma , demam denggi dan lain lain.

Indikasi : Anemia ( kurang darah ) yang kronik, kepenatan yang melampau akibat terlalu berkerja, sesuai digunakan bagi penyakit yang mengambilm masa yang agak panjang, membantu menghilang letih letih selepas demam, kehilangan darah akibat penyakit, surgery atau selepas bersalin. Kanak kanak yang bantut tumbesaranya dan pada sesiapa yang ingin menambah tenaga secara semulajadi.

Monday, 21 April 2014

Assalamualaikum semua :) Klinik kami menyediakan rawatan masalah jantung & kolesterol . Haaaaaaaa ? Bagaimana tuuu ? Disini saya menyediakan jawapannya .

Kepada anda yang menghidap penyakit ini, Dr Reckeweg R79 ada pnyelesaiannya :

:   R79 berfungi untuk memecahkan lemak tepu bagi mereka yang sukar menurunkan berat badan.

:   mengawal kadar kolesterol didalam darah dan mengawal tekanan darah. Bagi mereka yang sudah puas makan pelbagai jenis produk kuruss tetapi sukar juga lemak lemak nak turun? Pengambilan R79 mampu memecahkan lemak tepu yang terkumpul.

:   R79 diformulasi dengan gabungan allium satium dan beberapa jenis herba yang selamat diproses dengan kaedah Homeopathy.

:   R79 juga mencegah kita daripada penyakit jantung . Penggunaan bersama Phytolacca Americana akan menghasilkan kesan yang maksimum .

: bertindak secara semulajadi membuang lemak tepu daripada saluran berpeluhan dan najis. Pengambilan ini tidak akan menyebabkan cirit birit atau perut memulas dan sebagainya.


Tuesday, 18 March 2014

Rawatan Rambut Homeopathy.

Set Rawatan Rambut Gugur :

Anda mempunyai masalah rambut gugur, kelemumur, uban, botak tengah, gugur selepas bersalin atau masalah yang berkaitan dengan rambut?

Klinik kami ada penawarnya. .

Bagi masalah gugur selepas bersalin bagi kaum wanita biasanya terjdi disebabkan hormon estrogen dalam badan mula menurun.Secara hakikatnya, hormon estrogen diperlukan untuk mnguatkan akar rambut dan membantu bagi petumbuhan rambut baru. Set kami mengandungi shampoo, minyak sapu dan ubat makan dalaman. Rawatan ini dalam masa 1-3 bulan akan meningglkn kesan yang baik. Selain tu, set ini merawat botak daripada dalam hingga kepada keadaan fizikal luaran.

Disamping itu, botak atau ALPECIA yg blaku pada kaum lelaki dan perempuan sehingga menyebabkan perubahan pada psikologi krana mreka malu untuk bersosial, mempunyai masalah rendah diri dan mnyebabkan berlakunya perubahan yang mendadak.

Katakan tidak pada masalah rambut gugur, dan botak... Baiki penampilan diri anda kepada penampilan yang lebih baik dan penuh keyakinan . Apa tnggu lagi. ?? Hubungi 017-9377804 (DR.HANIS)
ATAUUU .... terus ke klinik kami :
NO3, Kawasan Perindustri Ringan,
Km2, Jalan Lipis, 27600 Raub,
Pahang Darul Makmur.


Sunday, 9 March 2014

Soal Jawab Homeopathy



Ramai yang tnya apaa itu homepathy ? Bagaimna cara homeopathy brtindak ? Adakah Homeopathy sejenis ubat? Kenapa homeopathy dikatakan bkesan? Siapa yang guna homeopathy? Bolehkah ubat homeopathy diambil bsama ubat hospital atau lain lain rawatan ?? Jenis pnyakit yang biasa dirawat ?

Nehhh .. Ini laa jawapannya :

1) Apakah perubatan Homeopathy?
~ diasaskan oleh seorg pakar prubatan moden serta ahli kimia Jerman yg terkemuka iaitu Dr Samuel Hahnemann ( 1755-1843). Homeopathy brasal dri dua pkataan Greek iaitu "homoios" yang bmkna serupa dan "pathos" bereeti pnyakit . Ia bermksud "serupa pnyakit" yakni mrujuk kpda rawatan pnyakit mnerusi prinsip "serupa dengan serupa " atau dikenali sebagai Law Of Similar. Contohnya bg pesakit yang mngalami cirit dan muntah akan dberi ubat homeopathy yg mampu mnimbulkan simptom cirit dn muntah juga.

2) Cara ubat homeopathy bertindak ?
~ suatu sistem prubatan yg mngubati pnyakit dgn mmbetulkan kuasa hayat (Vital Force) yg tganggu di dalam bdn sseorg . Bila kuasa hayat kita tgnggu, ia tidak lagi harmoni maka ini akan mnjejaskan bbagai fungsi organ serta sistem bdn shingga mnimbulkan berbagai simpton pnyakit di jasad fizikal. Ubat homeopathy btindak mmbetulkan kuasa hayat bdan dn sterusnya merangsang Tenaga Penyembuhan Semulajadi Badan yg sedia ada pda setiap bdn mkhluk yg bnyawa. Kaedah homeopathy adalah mngubati pnyakit dgn mngenalpasti apakah punca ssuatu pnyakit itu tjadi. Setelah punca telah dikenalpasti maka ubat homeopathy yg dinamik akn bkuasa tinggi akn mmbasmi pnyakit hingga ke akar umbinya. Tidak hairanlah pnyakit idapan .lama yg dianggap kronik dn tiada harapan sembuh masih mmpu diubati oleh homeopathy dgn jayanya 

3) Ubat homeopathy diperbuat dari apa ?
~ Perubatan homeopathy bukanlah prubatan tradisional atau ubat akar kayu ttapi ia brasaskan kajian sintifik dan moden. Ubat homeopathy dperbuat dri bbagai sumber antaranya ialah tumbuh tumbuhan, garam garam (ex sulfur, garam masakan, acid acetic dll), sumber binatang (ex bisa ular tedung, bisa lebah, bisa katak bracun, tarentula dll) , bahan logam ( ex emas, raksa, plumbun dll ) , dan bahan pnyakit atau dipanggil nosode (seperti cairan lendir pnyakit TB, Kanser, Siplis dll ). Kesemua bahan ini dproses mngikut standard homeo-pharmacopeia yg dkawal ketat.

4) Adakah ubat homeopathy selamat ?
~ 100% selamat. Anda tak prlu bimbang krana ubat ubatnya tdk mngndungi dadah, bahan kimia, najis, alkaloid atau bahan bracun. Ia dbri dlm dos yg sgt kecil shingga mnjadikan ia sangat selamat tnpa sebarang kesan smpingan. Malah ibu yang mngndung tidak perlu risau akan kselamatan bayi dlm kandungan. Bila setiap kali anak kecil anda mngalami demam anda tidak perlu lagi bergelut untuk mmberi mreka makan ubat krana knak kanak tentu sukakan rasanya yang manis .

5) Adakah homeopathy brkesan?
~ mngikut kajian, faktor utama homeopathy bgitu cepat bkembang d dunia ada;ah krana hasil kjayaan rawatannya. Mngikut statistik, scra umum dri 100 kes pnyakit yg tidak dpt drawat oleh prubatan biasa. 75% darinya masih dpt diubati oleh homeopathy. Klau dlu homeopathy mjdi pilihan trakhir stelah gagal brubat di merata tmpt ttapi kini trend itu telah brubah. Ramai yang telah mndpt faedah bila mrujuk kes pnyakit yang dianggap kronik diperingkat awal pnyakit itu lagi.

6) Siapakah yang mnggunakan homeopathy?
~ Keberkesanan homeopathy dlm mngatasi bbagai pnyakit kronik di era globalisasi ini tlah mnjdikan ia popular bukan saja kpada org biasa malah juga di kalangan golongan etlik di mrata dunia. Antara tokoh yg tnama yg diketahui mndptkan kgidmat rawatan homeopathy di masa lalu ialah Mark Twain, Goethe, Feodor Dostoevsky, bekas presiden Amerika James Garfield dan William McKinley dll .

7) Bolehkah ubat homeopathy diambil bsama ubat hospital atau lain lain rawatn ?
~ Boleh, tiada sebarang masalah. Malah bagi psakit kronik yg sudah lama bgntung kpda bbrapa jnis ubat trutamanya steroid, maka tidak boleh mnghentikan pngambilan ubat trsebut scra mngejut ttapi hendaklah dgndingkan bsama ubat ubat homeopathy . Di bawah pngawasan pakar homeopathy ubat tersebut akn dkurangkn dosnya scara plahan lahan mngikut pkembangan rawatan psakit trsebut. Pengambilan ubat ubat herba, pelbagai vitamin atau sbrang pmakanan ksihatan tambahan tindaklah mnggngu tindakan ubat homeopathy.

8) Jenis jenis pnyakit yang biasa dirujuk ke  pusat pusat perubatan homeopathy :

~ Demam, batuk, selsema, kembung perut, muntah, berak cair, tiada selera makan dn jaundice terutamanya dkalangan bayi dn kanak kanak.

~ Asma(bronchitis) , paru paru berair, radang tenggorok, bngkak tonsil, melepuh bibir (blister), sakit gigi, bengkak gusi dan ruam dalam mulut .

~ kecederaan di luar atau di dlm bdn. Pnyakit yg dialami kesan dri kmalangn yg teruk atau mnyebabkan hilang ingatan sama sekali.

~ Kencing tidak lawas, kencing acap serta sakit, kanak kanak kencing malam, batu karang, kencing kotor atau bnanah, pnyakit kelamin, tidak kluar kencing, pnyakit angin pasang terutamanya dikalangan kanak kanak.

~ Penyakit jiwa : yg bpunca dri kkecewaan hidup, ksedihan yg tramat sangat, cemburu buta, marah yang mlampau, trkejut, rindu bayang dan sbgainya.

~ Kanak kanak yg hyperactive, suka mragam tidak tentu pasal trutama di wktu malam, suka mrosakkn pkakas rumah, prtumbuhan mntalnya yg lambat, lambat boleh bckp, bdn kurus takde selera makan.

~ Berbagai masalah kulit sprti kudis malam, jerawat batu, kurap, panau seluruh bdn, kayap, campak, kudis di kepala, blakang telinga.

~ Tekanan darah tinggi atau tlampau rendah, kencing manis, pnyakit lemah jntung.

~ Bisa bisa tulang, ktumbuhan dperingkat awal di buah dada atau bawah ketiak, bengkak kelenjar, begukk, kutil, atau ketuat di kaki dan tngn.

~ mengatasi masalah kmunduran :
Pasangan suami isteri yg tlah lama bkhwin masih tidk dpt anak cubalah brikhtiar mlalui kaedah prubatan homeopathy. Alhamdulillah telah ramai pasangan yg bjaya mmperolehi cahaya mata stelah mnghandiri bbrapa siri kaunseling serta rawatan homeopathy.

~ masalah sakit puan
kitaran haid yg tgnngu , tidak dtg langsung, sengugut, darah haid mlimpah shingga blakunya anemia. Keputihan yag teruk, bbau busuk, kluaran gatal, dn mnghakis serta msalah yang timbul ksan dari gejala putus haid.

~ masalah sexual
Lelaki yg tlampau cepat kluar air mani, pucuk, tidak btenaga. Perempuan yg dingin kpada sex, sakit ktika bsama dn gagal mncapai kpuasan dlam hubungan suami isteri.

Thursday, 6 March 2014

MASALAH KULIT? HOMEPATHY ADA PENAWARNYA .

Assalamualaikum. Inginkan kulit yang halus, mulus dan tidak dipenuhi jerawat? Stiap orang jika ditnya, JAWAPANNYA YA !! kini, kami menyediakan satu set rawatan jerawat dan anti resdung yang mudah dan bkesan. Sebelum itu, marilah kita selidik mngenai jerawat dan resdung.

JERAWAT :
 ~merupakn pkara yang biasa berlaku pada remaja yang akhil baligh disebabkan oleh prubahan horman yang tidak stabil, masalah persekitaran, pengambilan makanan yang tidak seimbang dan bermcam macam lagi. Masalah kulit ini berlaku apabila minyak ataupun sel sel kulit yang telah mati tersumbat liang liang kulit anda. Secara amnya, trdpat pelbagai peringkat jerawat.Jika terdpat bberapa biji jerawat sahaja ia dipnggil jerawat sederhana , tetapi jika terdpat jerawat yang berpuluh puluh atau beratus ratus jumlahnya ia mnunjukkn anda mngalami masalah jerawat yang kronik..

# kenapa jerawat tumbuh?
~ apabila minyak ataupun sel sel kulit yang telah mati tersumbat pada liang liang kulit anda, jerawat akn terjadi. Keadaan akan lebih teruk jika kuman atau bakteria memasuki liang tersumbat ini, ia akan mnyebabkan kemerahan, bengkak dan nanah akan trhasil.
~ selain itu, mnurut kajian perubatan keadaan jerawat juga diwarisi. ini bermakna jika salah seorang ibubapa anda mempunyai jerawat, kebarangakalian untuk mndapat jerawat akan lebih tnggi.
~ anda juga mungkin mndpat jerawat krna penggunaan bahan pencuci muka yang tidak sesuai dgn kulit muka anda. Penggunaan pencuci muka yang berasaskn minyak akn mnyebabkn jerawat trjadi.

Jerawat yang kronik.

Jerawat jenis Papules (sikit sikit) 
MASALAH RESDUNG :
~ pnyakit yang trjadi radangan pada rongga sinus yang disebabkan oleh jangkitan kuman.Sinusitis merupakan keradangan pada selaput sinus. Apabila berlakunya Sinusitis, mukus seperti hingus tidak dapat mengalir keluar dengan baik dari sinus. Oleh yang demikain ia akan dipenuhi oleh rembesan. Biasanya, "penyapu-penyapu" kecil dalam sinus yang dipanggil silia akan menolak mukus keluar dari sinus ke dalam hidung. Apabila kerosakan berlaku pada fungsi silia atau bila bukaan yang terletak di antara sinus dengan laluan hidung tersumbat anda akan mendapat Sinusitis. 
~Selalunya, Sinusitis disebabkan oleh jangkitan bakteria yang akan berakhir dalam beberapa hari. Kadang-kadang ia bermula dengan jangkitan virus yang mencetuskan selesema dan menyebabkan berlakunya kesesakan dalam sinus yang akhirnya membawa kepada jangkitan sinus oleh kuman bakteria. Sinusitis jenis ini dipanggil Sinusitis akut. 





Adakah kulit anda seprti diatas ??? Apaa lagiii. Takrugi kalau kita mncuba Perubatan Homeopathy untuk kulit anda . Dapatkan Set terbaru dari klinik kami.... 



Dapatkan Carmino Complexion Cream, Kunyit+Kolagen (ANTI RESDUNG) dan ubat dalaman segera !! Tiada bahan sampingan dan selamat digunakan ! 

Carmino Complexion Cream: 
~ menambahkan seri pada wajah
~ merawat kulit yang kusam, kulit yang kering, tidak bmaya
~ menghilangkan jerawat, parut jerawat yang degil
~ menghapuskan whitehead dan blackhead
~ merawat wrna kulit yang tidak sekata
~ jerawat yang acap kali muncul semasa dtg bulan
~ memutihkan ketiak yang hitam dan bawah leher yang gelap.

Kunyit + kologen (Anti Resdung)
~ Menghilangkn jerawat, parut jerawat yang degil
~ Anti Resdung
~ Gatal gatal muka
~ Menegangkan wajah
~ memutihkan wajah



Apa tunggu lagi?Tak rugi mncuba tp lebih rugi kalau langsung tidak mencuba. Kerana ia terbukti. Sayangi kulit muka anda. Dapatkan segera dgn hubungi 017-9377804 (DR.Hanis ) ATAU terus ke Klinik kami :
No3, Kawasan perindustri ringan,
km2, Jalan Lipis, 27600 Raub,
Pahang Darul Makmur

Wednesday, 11 April 2012

Produk Untuk Penyakit Kulit Kronik



Kawan kawan..krim psorolin ini telah terbukti kebersanannya di seluruh pelusuk dunia.Produk ini telah menjalani kaji selidik di India dan hasilnya ternyata mengalakkan.Ia sangat berkesan untuk menangani penyakit psoriasis.Dan ia akan menjadi lebih efektif andai diiringi dengan penggunaan 777 oil.Psorolin Ointment telah membantu lebih dari 100,000 orang di seantero dunia.Adakah anda tahu.?Penyakit psoriasis telah mengakibatkan lebih 400,000 penduduk Malaysia menderita.Satu jumlah yang besar bukan.?
               
 Anda tahu apakah itu penyakit psoriasis.??.
Ia adalah sejenis penyakit kulit yang kronik yang mengakibatkan tubuh badan seseorang pesakit itu berubah warna seperti merah,putih,atau bersisik pada kulit.Ia sering menyerang semua bahagian tubuh,kulit kepala dan kuku. Pesakit psoriasis akan mengalami rasa rendah diri dan tidak tenang dalam kehidupan sehariannya.Mengikut kajian di Amerika Syarikat penyakit ini mampu memendekkan umur pesakitnya.
         
Adakah Psorolin Ointment dan 777 Oil mampu menjadi                  penawar.?
InsyaAllah..ia mampu membantu.Ia bukanlah bertindak menyembuhkan tetapi ia bertindak merencatkan atau menghalang sel sel psoriasis dari berlaku dan berkembang biak.Ia sangat selamat untuk digunakan dalam jangka waktu yang panjang kerana ianya tiada kesan sampingan.


CARA PENGGUNAANNYA.?

Gunakan jari dan sapukan psorolin ointment dengan lapisan yang agak tebal pada kawasan psoriasis.Bagi mendapat kesan yang lebih efektif,gunakan 777oil sebagai lapisan atas dan berjemur pada matahari pagi selama 15minit serta gunakan sebelum tidur malam.Produk ini hendaklah disimpan pada suhu bilik.


UNTUK SEBARANG PEMBELIAN BOLEH HUBUNGI KAMI DI TALIAN 017-9377804(Dr.hanis) @ boleh dibeli di:

PERUBATAN HOMEOPATHY HANIS,
NO 3,KAWASAN INDUSTRI RINGAN,
KM 2,27600 RAUB,
PAHANG DARUL MAKMUR.

Maajun Anggun Bistari(MAB)


Ini bukan perubatan homeopathy. Hanya ingin menolong bg ssiapam yang mpunyai masalah brikut : 

Perancang keluarga secara semulajadi..penyelesaian kepada segala permasalahan kewanitaan anda.

MAB adalah produk tradisional yang diperbuat daripada herba,rempah ratus dan madu.Kegunaan MAB pada asalnya untuk family planning.Walaubagaimana pown,ia juga bertindak sebagai ubat multipurpose dalam penjagaan kesihatan dalaman dan kecantikan wanita terutamanya bagi yang telah berumah tangga.Dan jangan ta taw,MAB juga merupakan salah satu alternatif bagi orang yang kurang selesa dengan family planning moden.InsyaAllah, kebersanannya dalam family planning adalah 100% sekiranya anda mengikut aturan makan yang betul.MAB juga boleh di ambil oleh orang yang berumur 18 tahun keatas samaada anda masih single mingle ataupun suda berkahwin dan orang orang tua(warga emas).
Ia di jamen BERSIH,SUCI LAGI HALAH tanpa perlu diragui lagi bagi orang islam.

Kandungan MAB:

  • Habbatus Sauda'
  • Kacip Fatimah
  • Serapat
  • Manjakani
  • Senduduk
  • Madu
  • Inai

Khasiat & Kegunaan MAB
  • Merancang keluarga
  • Merawat keputihan
  • Untuk kekal awet muda
  • Memelihara peranakan
  • Membuang darah kotor melalui period
  • Menambah tenaga
  • Teraturkan period
  • Mencantikkan kulit dan menegangkan payudara
  • Mengawal berat badan
  • Melawaskan buang air besar
  • Memulihkan dan melambatkan monopus
  • Menstabilkan hormon wanita
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengawal kolestrol dalam darah
  • Ikhtiar untuk mendapatkan zuriat

sAintifik membuktikan.!
  1. Apabila kita mengamalkan MAB ia akan meningkatkan suhu badan dalam tempoh 24jam.Suhu ini akan membuatkan persekitaran di sekitar rahim(tempat pertemuan benih lelaki dan perempuan).Suhu ini akan membuatkan benih lelaki dan perempuan tidak aktif untuk proses persenyawaan untuk membentuk embryo(janin).Dengan kata mudahnya,peluang untuk mengandung pada suhu ini adalah zero.
  2. Dari ilmu kajian Biologi,ovum(benih) yang dihasilkan mempunyai jangka hayat hanya sehingga 24jam sahaja.Ini adalah ketetapan sejak azali lagi.
  3. Oleh sebab itu lah MAB dibuat hanya untuk berfungsi selama 24jam sahaja menyamai umur ovum(benih).Jadi dalam zon yang tidak selesa itu ia tidak berupaya untuk bergabung dengan pasangannya..Maka selepas tempoh 24jam itu pown ia mati dengan sendirinya..Jadi kerana itulah MAB ini harus di makan mengikut aturannya dengan jarak masa yang betul.Jika  ta ikowt disiplin,maka besar kemungkinan proses persenyawaan akan berlaku dan akan mengandung.
  4. Satu biji adalah dos yang betowl untuk mendapatkan suhu yang tepat.Jika terlebih dos ia bole membawa risiko laen.gitu la cite nya..

sImptOm awAl/sEmentara tinDak balAs rAwatan MAB

Period lintang pukang
Period mungkin akan b erlanjutan lebih dari 7 hari dan ada juga kes yang period datang 4 hari kemudian berhenti 2 hari dan kemudian datang semula.Pada masa ini MAB dalam proses merawat darah kotor dalam sistem peranakan dan darah itu dikeluarkan melalui period.

Rasa mengantuk
Biasanya ia akan dirasai jika MAB di ambil pada waktu pagi.

Kerap kencing/buang air besar/kentut
Pada masa itu MAB tengah buang angin dan toksin

Pening kepala
Adakalanya boleh membawa sampai demam kerana MAB ini agak panas.Jadi anda disarankan untuk banyak banyak minum air masa ketika itu.

Rasa berdenyut pada payudara
Ada yang rasa denyutan yang menyakitkan sehingga ta bole na pakai baju dalam.Situasi ini biasanya dialami ketika hampir didatangi period.Ini bermakna MBA sedang merawat tubuh kita kerana salah satu fungsi MAB ialah menegangkan payudara.Jadi denyutan itu memberi petanda payudara semakin menegang.

Namun ini bersifat sementara jea.Tempohnya bergantung pada tahap kesihatan dan ketahan tubuh seseorang.
Dan engat.!Setiap usaha itu perlu ada kesungguhan untuk mencapaai kejayaan yang diinginkan..InsyaAllah..kita hanya merancang,Allah jua yang menentukan..


kHasiAt MAB
  • Badan menjadi ringan dan dapat bergerak aktif.Lebih bertenaga dan mudah menyelesaikan kerje kerja
  • Kulit muka menjadi cantek,licin,halus,gebu,dan cerah.Tiada lagi jeragat atau jerawat dan pigmentasi.
  • Badan menjadi kurus kesan dari singkiran lemak,angin, atau toksin bersama dengan proses tindak balas tadi.
TESTIMONI HEBAT DR PENGGUNA SETIA MAB...ANDA PUN BOLE JD SPT MRK:

Syukur alhamdulillah dah setahun sy bersama mab...
semuanya okey..
terutamanya famly planinng lah mmg berkesan.
kesihatan alhamdulillah walaupon mula2 ada tindak balas tp sekarang semua nya dah okey,
period dtg pon dah cantik..
body maintain jew x naik ..
berita baik ini ada juga sy share gan ibu2 di luar tp mereka rasa dengan kaedah tradisional nie tak bagus.. tapi tak apalah sy ikhlas nak share pada sesiapa yang pentingkan kesihatan dalaman diri sendiri , sy tak paksa pon klu siapa yang x nak.. cuma nak kongsi saje pangalaman terbaik dgn mab..
kenapalah saya tak kenal dgn MAB dari awal2 saya melahirkan 9 tahun lalu..
TERIMA KASIH terutama sekali kepada Pengeluar MAB, Nursyuhada Shafawi, Sazlita Dzarawi, Wan Diana.. kerana dari andalah saya kenal MAB..
MAB MEMANG TERBAIK... ikhlas dari saya Are Nom Rizal
February 12 at 9:31am · Unlike · 4
Majun Anggun Bistari (MAB) Ain Ishak
salam....alhamdulillah sy dah abis 1btl mab sy nampak kelainan bila cuba mab nie.terutamanya bab period dah lawas.dlu sy hanya dtg priod pling lama pun 3ari itu pun sdikit aje.walaupun sy tengah menyusukan baby mab tdk mnggangu pross pnyusuan itu.malah susu mkin banyak dan pkat.beza nak dibandingkan dgn sy mkn pil perancang.susu berkurangan dan badan semakin naik,selera mkn xboleh control tp sejak sy amalkan mab sy bleh control mkn bdn pun mantain yg paling ketara pd bahagian perut dah mkin kempis.thanks mab.sy akan terus amalkan mab
February 16 at 7:43am · Unlike · 2
Norzehan: Saya botol pertama ok gak ..pas tu botol k2 saya lmbt ambik mab coz d area sabh saya x tau dmn mab djual....piriod saya trrganggu sikit sampilh k botol k3 ..tp dgr nasihat dr pembekal mab saya meneruskn jgk ..mngamlkn mab ..alhamdulillh makn mab botol yg kempt piriod ok teratur dn sengugut hilang ....dan amat mantap mab yg terbaeeeek cayalh
February 16 at 8:07am · Unlike · 2
Nor Hayati : salam....Alhamdulillah sy sdh 5 bln menggunakan MAB atas saranan kawan saya. sebelum saya mkn MAB sy sering terasa sakit2 badan dan mudah sgt letih...lebih2 lagi bila pulang dr keje dgn melayan karenah anak2 mana nk kemas rumah lg nk masak..akibatnya sy rasa sungguh tk bermaya..keletihan sgt dan mood pun xeloklah..tp selepas sy menggunakan MAB bdn sy rasa bertenaga...sy tdk keletihan walaupun sy kurang tido pd waktu mlm bdn sy tetap segar bila bgn pagi..sy boleh menguruskan rumahtangga dgn baik..masalah keputihan sy pun selesai dgn MAB...bersih sungguh..berat bdn pun berkurang..skrg kawan2 sy dan ipar duai sy turut menggunakan MAB bila melihat perubahan yg saya alami...MAB memang terbaik buat sy.... TQ buat kawan sy Haslina...
February 18 at 6:47am · Unlike · 2
Ayu Aziz salam.... alhamdulilah saya baru je mengambil MAB setelah sekian lama mencari yg terbaik akhirnya bertemu dgn MAB.... belum pn habis sebotol tapi kesanya dh terasa sakit lenguh2 urat dan badan terasa rigan, nafsu mkn pn bleh kontrol tu yg besh best best, n satu g rasa MAB yg mmg sedap cium bau pn dh suka heehheeh.... actually masa kecik2 dulu saya mmg dh biasa dgn majun ni sbb mak saya mmg mengamalkannya bila mak saya mkn saya n adik akan minta sket kongsi 1 biji majun bahagi dua ekekekek sedap..... zaman ni mana nak cr majun yg betul2 home made ehhh tp MAB ada..... tq MAB... saya akan sarankan keluarga, saudara, mara rakan taulan untuk sama2 membina kesihatan yg baik bersama MAB
February 18 at 7:09am · Unlike · 2
Majun Anggun Bistari (MAB) SuZie : Saya merancang utk dpt ank kedua. Memandangkan ank pertama melalui rawatan. Pn. Syuhada mints Saya cuba makan MAB utk melancarkan peredaran darah. Dgn kuasa Allah swt selepas habis 1 botol, 2 minggu selepas itu Saya hamil anak kedua tanpa sebarang rawatan pakar.sesiapa yg Ingin mendptkan cahayamata bleh Cuba MAB..insyaAllah
February 18 at 9:02am · Unlike · 3
Farawahidah: salam....ingin berkongsi pengalaman...sy mempunyai 2 org anak....selepas melahirkan ank ke2 doktor menyarankan sy mengambil pil perancang selama 4 bln sy mengambilnya...selepas tu saya mencuba MAB....ternyata berkesan....saya menyusukan ank sepenuhnya smpai sekarag..skrg anak sy dah berusia 1thn 8blan.....selepas setahun sy mengamalkan MAB,sy membuat pap smear..keputusanya ok....tu membuatkan sy terus memgambil MAB...
February 18 at 10:14am · Unlike · 7
Norazimah : INILAH PIL YANG SAYA CARI-CARI SELAMA INI, IA MERUPAKAN PIL MAGIK YANG MAMPU MENYELESAIKAN SEMUA MASALAH WANITA. TERIMA KASIH MAB!
February 19 at 8:04am · Unlike · 5
Maizatul : salam.. ingin berkongsi pengalaman dengan pengguna MAB.. sebelum menggunakan MAB saya pernah menggunakan maajun orang kampung (*jitra) (2008) memang best..waktu tu anak yg kedua tp selepas 4bulan saya amal makcik yg jual tu meninggal.. maka terputus la bekalan saya...kini saya ibu kepada 4 orang anak..masalah saya satu ja.. kerja berat atau active sering sakit pinggang dan urat malahan yang paling menyedihkan hubungan dengan suami jd tak best sbb air terlalu banyak..saya selalu tercari2 qualiti maajun spt maajun yg pernah saya amalkan dulu..sehigga satu hari ada skeping flyer MAAJUN ANGGUN BISTARI... bau dan ramuan tu seakan2 sama dgn maajun yg pernah saya makan dulu... semasa saya amalkan MAB botol yg prtama tu.. saya trlbih dahulu bincang dgn suami supaya tidak bersama selama 2minggu bukan apa.. nak lihat sejauh mana keberkesanan MAB..tak sampai dua minggu period saya dah datang.. maka puasa lg lah suami saya...saya teruskan juga pengambilan MAB tapi selepas hbis 21biji MAB ni maka serentak juga period saya kering... masa untuk saya menguji keberkesanan MAB bermula.. WOW!!!!! Memang TERBAEK!!!!!!!!! air saya dah tak banyak macam dulu,menjadi sedikit sebat semasa bersama,tak sakit urat lg dan yang paling best husband saya tersengih macam kerang busuk.. hahaha... habis saya syorkan kepada mak dan mak saudara,sahabat dan kawan2.. permintaan pun banyak...maka selepas ini saya bercadang menjadi dealer MAB.. TQ MAB
February 20 at 4:50pm · Unlike · 6
Wani Fadzir: Assalamualaikum...saya ingin bkongsi pengalaman saya selama sthn dgn MAB...seblm ini saya merancang dengan mengambil suntikan..dlm masa 3 bln bdn saya naik dgn mendadak lalu saya bhenti mengambil suntikan..alhamdulillah semjak dipertemukan dgn produk MAB ni berat badan kembali seperti biasa dan juga badan saya sentiasa ringan sahaja apabila bangun diwaktu pagi serta tidak mudah merasa penat jika bekerja.Terima kasih MAB..kerana menjadikan hidup saya lebih sempurna..serta suami pun semakin sayang..kata nya setiap malam terasa mcm malam pertama...TERIMA KASHI SEKALI LAGI MAB...
February 22 at 8:22am · Unlike · 1
Kakak Ultramum : kalau dulu saya tak pernah percaya dengan produk2 yang macam ni...sebab tak pernah berkesan pun bila dgn suami...tetap sejuk dan tak fit..kena makan 2-3 botol baru nampak kesan...tapi bila kawan kenalkan benda ni pada saya...Subhanallah....satu botol pun dah berkesan!...Kalau dulu suami tak percaya MAB ni..dia ketawakan saya...dia cakap buang duit..tak logik semua yang tertulis kan label tu...sekarang dia siap support RM tuk beli dan ingatkan waktu makan MAB...sebab dia sendiri rasa perubahan dan manfaat MAB...dah 2 tahun saya amalkan benda ni...bonus terbaik...saya dah dapat berat badan ideal..tak sangka dari 60kg..sekarang dah 53kg...MAB sgt membantu...wajah pun berseri-seri..sebab dalaman sehat....percaya atau tidak air susu masih banyak ,anak masih menyusu walau umur anak dah 2 tahun lebih..MAB terbaik...harga berbaloi-baloi dan berkesan menyelesaikan masalah wanita!TQ MAB...
February 22 at 8:23am · Unlike · 3
Nurul Afifah : salam..saya mula mengambil MAB slps pantang.sy mlahirkan anak scara pmbedahan dan sgt mmerlukan kaedah prancang yg brkesan.pd mulanya ramai yg sangsi dgn MAB dan mntak sy cuba mkn pil perancang yg biasa sbb tkut mgndung katanya.sy nekad juga utk mncuba MAB dgn sokongan dr suami.skr tlh 7 bulan sy setia dgn MAB dan hasilnya tdk mngecewakan.bdn rasa ringan dan bertenanga,period lancar stiap bulan sdangkan sblm ini period sy mmg x tratur..pd awal pngmbilan period sy kluar byk dan berpanjangan tp lma kelamaan ia kmbali normal.sy sgt brpuas hati dgn MAB dan suami juga gmbira krn berat bdan sy berkurangan di samping minum air yg byk setiap hari sbyk 3 liter..trima kasih MAB!!
February 22 at 12:02pm · Unlike · 7
Nurhima : salam..saya dari dulu lagi memg x suka menggunakan kaedah perancang cara moden hingga sanggup rancang sendiri.sehingga ditemukan dengan MAB saya sangat teruja ingin mencuba.Hari ke-2 amalkannya lenguh-lenguh pada padan hilang dan badan terasa ringan meskipun berat saya 80kg.2 minggu amalkan MAB suami tertanya kenapa semacam jer bila bersama dan suami sgt gembira dan minta terus amalkan..kini 2 bulan mengamalkan MAB banyak perubahan yg dirasa seperti pengeluaran haid yg lancar meskipun tanpa pengeluaran wang yg byk..Terima kasih MAB.
February 22 at 4:09pm · Unlike · 3
Lynda : allah majun anggun bistari blh caye ke... x pasl2x t.beranak pulak aku.. itu mula2x bermaen d.pkiran.. sbelum mengamalkan mab ni.. tp cuba la jugak ambek dr kawan fb... makan dlm 6biji ptama msh ragu2x nk b.sama hby... tp alhamdulillah stelh hbs 3btl ptama .. hormon stabil... perangcang kuarga ok... pendek kata blh bg servies t.baek bak kta boboi boy tiap2x malam .. trima kasih m.a.b
February 28 at 10:22pm · Unlike · 17
Zura : Assalammualaikum...saya ingin berkongsi rahsia keberkesanan MAB..pd mulanya selepas melahirkan ank pertama..saya amalkan pil perancang..akibatnya haid saya xtak lawas..bkn setakat tak lawas..kadang2 2bulan sekali dtg haid..bdn jdi letih..muram.setelah 3thn ,saya diperkenalkan dgn produk MAB melalui agent di cukai kemaman..Pn EIta..alhamdulillah..saya mengikut saranan y disyorkan..kesan mula2 mencuba,pening,kuat berpeluh..tapi saya teruskan jgk,hngga haid saya teratur.Setelah masuk ke 7bulan mengamalkannya,saya berhenti makan MAb..saya tawakkal utk dpt zuriat ke dua..dan Alhamdulillah..sebulan berhenti saya disahkan hamil...syukur..kpd y belum mencuba,sila la amalkannya..sampaii sekarang saya masih setia dgn MAB.kita berusaha dan bertawakkal InsyaAllah hrp smga dipermudahkan.sekian
February 28 at 10:23pm · Unlike · 4
Wie Z: saya sebagai wanita berusia 43 tahun telah berjaya menemui satu keajaiban iaitu MAB..setelah saya mengenali MAB selama 6 bulan ini...saya merasakan aktiviti seharian saya lebih bermaya dan merapatkan jalinan kasih antara suami isteri..saya mencuba MAB kerana saya mengalami keputihan , kegatalan dan kesakitan senggugut yang menyerang saya setiap bulan..alhamdullillah kerana MAB ...saya kembali sihat dan meng'intim'kan hubungan kami suami isteri...Terimakasih..MAB..
February 28 at 10:27pm · Unlike · 1
Norlida: Alhamdulillah...dh hampir 1 tahun saya mengamalkan MAB yg saya perolehi dr dealer di Melaka Pn Diana...semenjak mengamalkan MAB penyakit buasir yg saya alami hilang terus.....lenguh2 dibahagian kaki tiada langsung walaupn saya bnyk berjalan...(tugasan saya memerlukn bnyak berjalan jmpa clients). Kawan2 ditempat kerja sering menegur saya dn menyatakn saya dh slim terutamanya dibhg perut...yg bestnya hubby sering komen ada rasa kelainan setiap kali bersama....wow hebat MAB....Terima kasih MAB....
February 29 at 8:56am · Unlike · 4
Norasiah : Selepas bersalin anak pertama dan kedua saya menggunakan kaedah pil perancang untuk family planning. Pada tahun 2009 saya ada terbaca pasal MAB. Pada bulan Oktober 2009 saya telah mula makan MAB. Mula2 makan saya mengalami sakit kepala, letih dan sakit pinggang tapi semua kesan2 tersebut hanya dialami pada minggu pertama sahaja. Selepas itu badan jadi ringan dan cergas semula. Selepas habis 2 botol saya stop makan sebab nak pregnant anak ke-3. Alhamdulillah selepas 2 bln berhenti makan saya telah disahkan hamil. Selepas pantang saya telah meneruskan kembali pengambilan MAB sebagai family planning. Saya telah memberi susu ibu sepenuhnya kepada anak saya walaupun saya seorang ibu yang bekerja. Alhamdulillah dengan MAB air susu saya menjadi banyak kerana dalam MAB ada terdapat madu dan habbatussauda yang blh membanyakkan air susu. Saya takde makan supplement lain selain daripada minum susu dan MAB. Alhamdulillah stok susu anak saya mencukupi sehingga la sekarang dia berusia 1 tahun 3 bulan. Selain itu MAB juga telah membuatkan badan saya lebih bertenaga dan yang penting berat badan maintain.
Puan Sal: Salam,
Saya masa mula-mula makan MAB dulu..masih menyusu anak yg kecil. Memang pada awalnya selera makan bertambah dari biasa.Pengeluaran susu badan memang takde masalah.Tapi sedikit demi sedikit selera makan tu berkurang dengan sendirinya dan tanpa disedari berat badan saya berkurang...saya sendiri tak sedar, orang lain yang perasan
p/s: saya ada pengalaman, seluar jeans yg hampir setahun lebih tak dapat pakai..lepas makan MAB 4-5 botol, akhirnya dah boleh pakai sampai skrg.
Ada response dari seorg cutomer saya ni.. sungguh gembira dia masalahnya telah dpt diatasi.. dan minta saya kongsikan bersama pengguna2 yg lain...
"dia dah 7 thn berkahwin masih belum mempunyai zuriat disbbkan masalah haid yg x menentu... period dia bole dikatakan teramat kerap.. hingga terpaksa makan pil perancang hormon dr doktor..krn menurut doktor salur darahnya ada kaitan dgn tahap kestabilan hormon...terpaksa bergantung pada pil perancang utk menghentikan pendarahan…. sehingga lah dia mencuba MAB... katanya baru makan sebiji, serta merta darahnya berhenti. dan dia amat gembira dan berpuas hati dgn hasil MAB....gembira sgt syukur krn bertemu MAB... " – MAB byk membantu dan merawat - Sara, JB.

 UNTUK SEBARANG PEMBELIAN DAN PERTANYAAN   SILA HUBUNGI: 017-9377804(Dr.Hanis)