Monday 9 April 2012

Tepung Susu Kambing Sanaa







Mampu mengembalikan Kesihatan Semulajadi Anda

Bagi anda yang beragama Islam,susu kambing adalah minuman kegemaran Nabi S.A.W.Malah kebanyakkan nabi nabi terlibat dengan pengembalaan kambing termasuk Nabi Ibrahim dan Nabi Isa a.s.Jadi, pasti ada khasiat dan kelebihan yang tersembunyi di dalam kandungan susu kambing.
   Kajian membuktikan,kandungan susu kambing mempunyai banyak persamaan dengan susu ibu.
Jadi,kalau bayi boleh hidup dengan sihat dan sukar mendapat penyakit dengan hanya meminum susu ibi semata mata maka begitu la juga yang akn dikecapi oleh mereka yang menjadikan susu kambing sebagai minuman harian.Sekurang kurang nya sehari sekali sebelum sarapan atau sebelum tidur.
      Anda taw ta.?Susu kambing kaya dengan protein,enzim,mineral selenium,asid lemak baik,bahan bio-organic sodium serta mengandungi ph beralkali.Kandungan kandungan ini menjadikan ia sebagai minuman yang sangat baik untuk membantu mengatasi masalah gastrik,migrain,lelah,senggugut,darah tinggi,kencing manis, masalah penyakit kulit,ulser,hepatitis A,sakit kuning,radang sendi,lemah tulang,pemulihan selepas pembedahan,memulih tenaga batin,membantu pembentukan tulang,otot dan gigi.


Tepung susu kambing sanaa ini mengandungi 3bahan utama iaitu TEPUNG SUSU KAMBING,SERBUK SANAA & BARLI. Kandungan ini menjadikan ia minuman yang terbaik untuk memelihara dan mengembalikan kesihatan semulajadi bagi mereka yang mengamalkannya.


KHASIAT SERBUK SANAA


Sanaa juga disebut sebagai senna atau bahasa saintifiknya Cassia Angustifolia.Daripada Asma r.a,Nabi S.A.W bersabda yang bermaksud:''Jika ada penawar bagi mati nescahaya ianya ada pada Sanaa''(Riwayat Hakim,Ahmad dan Tirmizi). Merujuk kepada kenyataab nabi,ulama silam khususnya yang mendalami bidang perubatan telah membuat kajian terhadap Pohon Sanaa. Hasil kajian membuktikan pohon sanaa merupakan penawar yang mujarab terhadap banyak penyakit bahkan yang lebih menakjubkan lagi ia mampu merawat punca penyakit tersebut hingga ke akar umbi.Sanaa bukan hanya mampu merawat penyakit zahir malah mampu merawat masalah emosi yang berkaitan dengan mental.Menarek bukan.?
Ulama silam dan pakar pakar perubatan moden mendapati sanaa terbukti mampu mengatasi masalah kesihatan seperti berikut:


MASALAH KESIHATAN FIZIKAL
a.Sakit kepala berpanjangan termasuk migrain
b.Kejang urat,lenguh lenguh sendi
c.Sembelit dan gejala usus
d.penyakit kulit
e.Batuk,balgham dan kahak yang keterlaluan
f.Jerawat dan jeragat
g.Ghaout
h.Kemandulan,kanser,darah tinggi,mengeyah toksin, masalah      keracunan dan anti-virus.


MASALAH KESIHATAN MENTAL DAN EMOSI
a.Murung
b.Histeria
c.Sawan/gila babi
d.Stress dan tekanan jiwa


Moga moga anda mendapat kebaikan dengan 2 kebaikan makanan sunnah ini.Untuk pembelian dan pertanyaan hubungi kami di talian 017-9377804(Dr.Hanis)


Harga pasaran RM35.00 sekotak tetapi harga kami RM33.00 sekotak.
6 kotak  =RM 168.00
12 kotak=RM300.00

No comments:

Post a Comment