Wednesday 11 April 2012

Produk Untuk Penyakit Kulit Kronik



Kawan kawan..krim psorolin ini telah terbukti kebersanannya di seluruh pelusuk dunia.Produk ini telah menjalani kaji selidik di India dan hasilnya ternyata mengalakkan.Ia sangat berkesan untuk menangani penyakit psoriasis.Dan ia akan menjadi lebih efektif andai diiringi dengan penggunaan 777 oil.Psorolin Ointment telah membantu lebih dari 100,000 orang di seantero dunia.Adakah anda tahu.?Penyakit psoriasis telah mengakibatkan lebih 400,000 penduduk Malaysia menderita.Satu jumlah yang besar bukan.?
               
 Anda tahu apakah itu penyakit psoriasis.??.
Ia adalah sejenis penyakit kulit yang kronik yang mengakibatkan tubuh badan seseorang pesakit itu berubah warna seperti merah,putih,atau bersisik pada kulit.Ia sering menyerang semua bahagian tubuh,kulit kepala dan kuku. Pesakit psoriasis akan mengalami rasa rendah diri dan tidak tenang dalam kehidupan sehariannya.Mengikut kajian di Amerika Syarikat penyakit ini mampu memendekkan umur pesakitnya.
         
Adakah Psorolin Ointment dan 777 Oil mampu menjadi                  penawar.?
InsyaAllah..ia mampu membantu.Ia bukanlah bertindak menyembuhkan tetapi ia bertindak merencatkan atau menghalang sel sel psoriasis dari berlaku dan berkembang biak.Ia sangat selamat untuk digunakan dalam jangka waktu yang panjang kerana ianya tiada kesan sampingan.


CARA PENGGUNAANNYA.?

Gunakan jari dan sapukan psorolin ointment dengan lapisan yang agak tebal pada kawasan psoriasis.Bagi mendapat kesan yang lebih efektif,gunakan 777oil sebagai lapisan atas dan berjemur pada matahari pagi selama 15minit serta gunakan sebelum tidur malam.Produk ini hendaklah disimpan pada suhu bilik.


UNTUK SEBARANG PEMBELIAN BOLEH HUBUNGI KAMI DI TALIAN 017-9377804(Dr.hanis) @ boleh dibeli di:

PERUBATAN HOMEOPATHY HANIS,
NO 3,KAWASAN INDUSTRI RINGAN,
KM 2,27600 RAUB,
PAHANG DARUL MAKMUR.

No comments:

Post a Comment