Thursday 6 March 2014

MASALAH KULIT? HOMEPATHY ADA PENAWARNYA .

Assalamualaikum. Inginkan kulit yang halus, mulus dan tidak dipenuhi jerawat? Stiap orang jika ditnya, JAWAPANNYA YA !! kini, kami menyediakan satu set rawatan jerawat dan anti resdung yang mudah dan bkesan. Sebelum itu, marilah kita selidik mngenai jerawat dan resdung.

JERAWAT :
 ~merupakn pkara yang biasa berlaku pada remaja yang akhil baligh disebabkan oleh prubahan horman yang tidak stabil, masalah persekitaran, pengambilan makanan yang tidak seimbang dan bermcam macam lagi. Masalah kulit ini berlaku apabila minyak ataupun sel sel kulit yang telah mati tersumbat liang liang kulit anda. Secara amnya, trdpat pelbagai peringkat jerawat.Jika terdpat bberapa biji jerawat sahaja ia dipnggil jerawat sederhana , tetapi jika terdpat jerawat yang berpuluh puluh atau beratus ratus jumlahnya ia mnunjukkn anda mngalami masalah jerawat yang kronik..

# kenapa jerawat tumbuh?
~ apabila minyak ataupun sel sel kulit yang telah mati tersumbat pada liang liang kulit anda, jerawat akn terjadi. Keadaan akan lebih teruk jika kuman atau bakteria memasuki liang tersumbat ini, ia akan mnyebabkan kemerahan, bengkak dan nanah akan trhasil.
~ selain itu, mnurut kajian perubatan keadaan jerawat juga diwarisi. ini bermakna jika salah seorang ibubapa anda mempunyai jerawat, kebarangakalian untuk mndapat jerawat akan lebih tnggi.
~ anda juga mungkin mndpat jerawat krna penggunaan bahan pencuci muka yang tidak sesuai dgn kulit muka anda. Penggunaan pencuci muka yang berasaskn minyak akn mnyebabkn jerawat trjadi.

Jerawat yang kronik.

Jerawat jenis Papules (sikit sikit) 
MASALAH RESDUNG :
~ pnyakit yang trjadi radangan pada rongga sinus yang disebabkan oleh jangkitan kuman.Sinusitis merupakan keradangan pada selaput sinus. Apabila berlakunya Sinusitis, mukus seperti hingus tidak dapat mengalir keluar dengan baik dari sinus. Oleh yang demikain ia akan dipenuhi oleh rembesan. Biasanya, "penyapu-penyapu" kecil dalam sinus yang dipanggil silia akan menolak mukus keluar dari sinus ke dalam hidung. Apabila kerosakan berlaku pada fungsi silia atau bila bukaan yang terletak di antara sinus dengan laluan hidung tersumbat anda akan mendapat Sinusitis. 
~Selalunya, Sinusitis disebabkan oleh jangkitan bakteria yang akan berakhir dalam beberapa hari. Kadang-kadang ia bermula dengan jangkitan virus yang mencetuskan selesema dan menyebabkan berlakunya kesesakan dalam sinus yang akhirnya membawa kepada jangkitan sinus oleh kuman bakteria. Sinusitis jenis ini dipanggil Sinusitis akut. 





Adakah kulit anda seprti diatas ??? Apaa lagiii. Takrugi kalau kita mncuba Perubatan Homeopathy untuk kulit anda . Dapatkan Set terbaru dari klinik kami.... 



Dapatkan Carmino Complexion Cream, Kunyit+Kolagen (ANTI RESDUNG) dan ubat dalaman segera !! Tiada bahan sampingan dan selamat digunakan ! 

Carmino Complexion Cream: 
~ menambahkan seri pada wajah
~ merawat kulit yang kusam, kulit yang kering, tidak bmaya
~ menghilangkan jerawat, parut jerawat yang degil
~ menghapuskan whitehead dan blackhead
~ merawat wrna kulit yang tidak sekata
~ jerawat yang acap kali muncul semasa dtg bulan
~ memutihkan ketiak yang hitam dan bawah leher yang gelap.

Kunyit + kologen (Anti Resdung)
~ Menghilangkn jerawat, parut jerawat yang degil
~ Anti Resdung
~ Gatal gatal muka
~ Menegangkan wajah
~ memutihkan wajah



Apa tunggu lagi?Tak rugi mncuba tp lebih rugi kalau langsung tidak mencuba. Kerana ia terbukti. Sayangi kulit muka anda. Dapatkan segera dgn hubungi 017-9377804 (DR.Hanis ) ATAU terus ke Klinik kami :
No3, Kawasan perindustri ringan,
km2, Jalan Lipis, 27600 Raub,
Pahang Darul Makmur

No comments:

Post a Comment