Tuesday 18 March 2014

Rawatan Rambut Homeopathy.

Set Rawatan Rambut Gugur :

Anda mempunyai masalah rambut gugur, kelemumur, uban, botak tengah, gugur selepas bersalin atau masalah yang berkaitan dengan rambut?

Klinik kami ada penawarnya. .

Bagi masalah gugur selepas bersalin bagi kaum wanita biasanya terjdi disebabkan hormon estrogen dalam badan mula menurun.Secara hakikatnya, hormon estrogen diperlukan untuk mnguatkan akar rambut dan membantu bagi petumbuhan rambut baru. Set kami mengandungi shampoo, minyak sapu dan ubat makan dalaman. Rawatan ini dalam masa 1-3 bulan akan meningglkn kesan yang baik. Selain tu, set ini merawat botak daripada dalam hingga kepada keadaan fizikal luaran.

Disamping itu, botak atau ALPECIA yg blaku pada kaum lelaki dan perempuan sehingga menyebabkan perubahan pada psikologi krana mreka malu untuk bersosial, mempunyai masalah rendah diri dan mnyebabkan berlakunya perubahan yang mendadak.

Katakan tidak pada masalah rambut gugur, dan botak... Baiki penampilan diri anda kepada penampilan yang lebih baik dan penuh keyakinan . Apa tnggu lagi. ?? Hubungi 017-9377804 (DR.HANIS)
ATAUUU .... terus ke klinik kami :
NO3, Kawasan Perindustri Ringan,
Km2, Jalan Lipis, 27600 Raub,
Pahang Darul Makmur.


No comments:

Post a Comment